30 DANA JAMSTVA POVRATA NOVCA
U slučaju da vi kao kupac niste 100% zadovoljni našim programom i/ili našom uslugom možete zahtjevati, bez ikakvog obrazloženja, povrat cjelokupno uplaćenog iznosa. Rok za takav zahtjev je 30 dana od dana prve instalacije programa.
Premium Support - MJESEČNI PAUŠAL ZA ODRŽAVANJE, KONZALTING I PRETPLATU NA NOVE PROGRAMSKE INAČICE
Kao svojevrsno 'kasko' osiguranje nudimo vam za 4% ukupne cijene dodanu vrijednost samom sustavu Vektor koja predstavlja:
Dinamično zakonodavstvo često mijenja propise i zakone pa tako na ovaj način osiguravate kontinuiranu usklađenost sustava s legislativom. Elektronička poslovanja i komunikacije s FINOM, Poreznom upravom i REGOS-om neprestano povećavaju modus djelovanja. Ovakvom vrstom Premium Support usluge osiguravate si da sve 'teče glatko'. Bilo da se radi o izmjeni poreznog zakona, izmjeni u načinu obračuna doprinosa iz plaća, novom PDV obrascu, tehničkom incidentu koji zahtijeva reparaciju podataka iz sigurnosnih kopija, konzultantskoj asistenciji tipa 'gdje nam je greška u postupku / podatcima?', izradi personaliziranog izvještaja, ... Prateći zahtjeve tržišta, sustav VEKTOR neprestano se razvija, optimizira i dograđuje. Premium Support vam osigurava da ste uvijek u posjedu najnovije programske inačice.
Konzultantske usluge predstavljaju značajnu podršku korisnicima sustava u kompleksnijem poslovnom okruženju. Pisane upute su dobra stvar, ali uvijek je bolje imati neograničenu mogućnost telefonskog kontakta s našim konzultantima koji će vas mentorirati pri pravilnoj implementaciji i uporabi sustava. Mi ne ograničavamo korisničku podršku putem e-maila ili putem weba, već nas se uvijek može kontaktirati direktno telefonom a po potrebi dolazimo do vas na konzultacije. Na naše konzultante možete gledati kao na permanentne vanjske suradnike vaše tvrtke.
Sustav već obiluje ugrađenim mogućnostima prilagodbe i personalizacije potrebama korisnika, ali uvijek će postojati potreba da se na vama specifičan način formira neki izvještaj, maska unosa podataka, način praćenja nekog poslovnog procesa. Premium Support vam omogućava da i to ostvarite.
Ne uvjetujemo nikakav ugovor, te po želji u bilo kojem trenutku može prestati plaćati paušal. Plaćanje je do 25. u mjesecu za tekući mjesec.
Korisnici koji nisu u sustavu održavanja / pretplate, nove verzije programa mogu kupiti sa 25% rabata prema cjeniku. Intervencije, konzultantske usluge, pomoć pri otkrivanju greške pri unosu podataka, dorade i sl. plaćaju se avansno po cijeni od 480 kn programer/sat. Broj sati koji se naplaćuje je zbroj sati utrošenih na programiranje, instalaciju i edukaciju. Za razliku od paušalno - pretplatničkog, ovaj se način održavanja naplaćuje unaprijed.
Jamstvo na sustav VEKTOR je doživotno. Jamstvo se odnosi na deklarirane mogućnosti i opcije programa u trenutku kupnje. Sve otkrivene eventualne greške i neispravnosti u radu programa biti će ispravljene i otklonjene u najkraće mogućem roku. Pod jamstvo ne spada pravo na doradu ili proširenje programa. Dorade, proširenja i specifične prilagodbe spadaju pod održavanje.
Import starih šifarnika nije uključen u cijenu programa te se naplaćuje zasebno po cijeni 480 kn programer/sat. Da bi import starih podataka uopće bio moguć, potrebne su izvjesne tehničke predispozicije koje su različite od slučaja do slučaja a ovise o tehnologiji 'starog' programa.
PRVA INSTALACIJA I UVODNA EDUKACIJA uključeni su u cijenu programa.